Fanola
COLOR, CREATIVITY AND SHARING....
Fanola is a young, high-spirited and future-oriented brand.
Its DNA can be summarised in 3 keywords:
COLOR, CREATIVITY AND SHARING.
Colour is the core of the Brand, it being the ultimate aim and the means for expressing dynamism and liveliness.
Through colour, Fanola affirms its creativity, the will to dare and to overcome stereotypes, moving the concept of beauty one step beyond each day.
It is a social native brand, a trend setter constantly on the lookout for new inspirations to give rise, every day, to original, surprising and wow-effect creations to share with others.
Fanola cream color 100ml permanente haarkleuring, perfecte grijs dekking, beschermt en verzorgd het haar.
Fanola cream color 100ml permanente haarkleuring, perfecte grijs dekking, beschermt en verzorgd het haar.
- SNELLE LEVERING MET POSTNL
- KORTINGEN TOT 65%
- ALLE BEKENDE MERKEN
Fanola Wonders No Yellow Shampoo 1000ml Nieuw
Fanola No Yellow Color Violet Oxydatie 5VOL 1.5% 1000ml is een unieke anti-yellow peroxide met paars pigment.
FANOLA Nourishing Leave-In Conditioner 300ml | www.kappersinventaris.nl
Fanola No Yellow Color Black Cream Lightener 500ml is een zeer sterke, zwarte blondeercrème die 7 tot 8 tinten kan oplichten. Door het zwarte pigment in de blondeer worden onnodige gele en oranje tinten geneutraliseerd met een Ash Effect.
Fanola Wonders No Yellow Shampoo 350ml Nieuw
Fanola No Yellow Color Violet Lightener Poeder 450gr. is een blondeerpoeder met paarse pigmenten voor sterke blonderingen tot wel 7 tinten met anti-brassiness action.
Fanola No Yellow Color Violet Oxydatie 25VOL 7.5% 1000ml is een unieke anti-yellow peroxide met paars pigment! Deze crème waterstof neutraliseert vanaf het begin van de kleurbehandeling de gele tinten, dankzij de toevoeging van violet.
Fanola Frequent Use Shampoo 350ml, voor dagelijks gebruik.
Fanola Wonders No Yellow Mask 1000ml
Fanola Wonders No Yellow Mask 350ml Nieuw
Overige categorieën in Merken
Fanola
Fanola is a young, high-spirited and future-oriented brand.
Its DNA can be summarised in 3 keywords:
COLOR, CREATIVITY AND SHARING.
Colour is the core of the Brand, it being the ultimate aim and the means for expressing dynamism and liveliness.
Through colour, Fanola affirms its creativity, the will to dare and to overcome stereotypes, moving the concept of beauty one step beyond each day.
It is a social native brand, a trend setter constantly on the lookout for new inspirations to give rise, every day, to original, surprising and wow-effect creations to share with others.